local_offer Belediye Hizmetleri

Kayıp Ruhsat Yenileme

Belediyemiz tarafından sunulan bu hizmet ile ilgili tüm detayları bu sayfada bulabilirsiniz.

Hizmetin Amacı

Kayıp yenileme işlemi, mevcut ruhsatın kaybolması, çalınması veya kullanılamaz hale gelmesi durumunda ruhsat sahibine yeniden ruhsat düzenlenmesini sağlayan işlemdir.

Kimler Başvurabilir

Mevcut ruhsat sahibi olan gerçek veya tüzel kişiler ya da yetkili temsilcileri başvuruda bulunabilir.

Başvuru Şartları

Ruhsatın aktif ve geçerli olması, kayıp ya da yıpranma durumunun yazılı beyanla belgelenmesi ve gerekli belgelerin eksiksiz sunulması gerekir.

Başvuru Süreci

Ruhsat kayıp yenileme dilekçesi ve istenilen belgelerle birlikte belediyeye başvuru yapılır. İnceleme sonrası, ruhsat bilgileri değişmeden yeni ruhsat düzenlenir.

Diğer Bilgiler

Ruhsat bilgileri değişmeden yenilenir. Eğer faaliyet değişikliği, unvan değişikliği veya devir söz konusuysa ayrıca ilgili başvuru işlemleri yapılmalıdır.

Standart Formlar

Kayıp yenileme dilekçesi, mevcutsa eski ruhsatın fotokopisi, gazeteye verilen kayıp ilanı, vergi levhası, oda kayıt belgesi, yapı kullanım izin belgesi, itfaiye uygunluk raporu.