local_offer Belediye Hizmetleri

Emlak Vergisi Bildirimi

Belediyemiz tarafından sunulan bu hizmet ile ilgili tüm detayları bu sayfada bulabilirsiniz.

Hizmetin Amacı

Yeni alınan veya intikal eden bir gayrimenkulün bildirimi alındığı yılı içerisinde emlakın bulunduğu belediyeye verilir. İşlem yıllın son üç ayında gerçekleştiyse 3 (üç) ay içinde bildirim verilmesi gerekmektedir.

Kimler Başvurabilir

Herkes

Standart Formlar

1-Kimlik Fotokopisi
2-Tapu Fotokopisi
3-Tüzel Kişiler İçin Vergi Levhası
4-Beyannameyi İmzalayan Gerçek Ya Da Tüzel Kişinin Vekâlet Verdiği Durumlarda; Vekâlet Verilen Kişinin T.C Kimlik Nolu Kimliği İle Birlikte Vekâletnamenin Aslı (Fotokopi Aslı İle Beraber Getirilecek, Aslı Görüldükten Sonra Fotokopisi Onaylanarak
Alınacaktır.)